- 0
- 2
Bolt w nowej kampanii podkreśla, że podnosi bezpieczeństwo
16 stycznia wystartowała kampania pośrednika przejazdów miejskich „Nowy Rok, Nowy Bolt”. Ma podkreślić punkt zwrotny w działalności firmy, która dokonała ostatnio poważnych zmian operacyjnych. Na warszawskich ulicach pojawiły się citylighty z kreacjami, które opowiadają o podjętych przez przewoźnika działaniach w podnoszeniu bezpieczeństwa.
„Weryfikujemy kierowców bardziej, niż ustawa przewiduje” to jedno z haseł kampanii, która od 16 stycznia br. pojawiła się na ulicach stolicy oraz w spotach reklamowych na YouTube. Celem kampanii jest zaznaczenie zmian, jakie Bolt wprowadził w ciągu ostatnich miesięcy aby poprawić bezpieczeństwo i jakość przejazdów ze swoją aplikacją.
– W listopadzie ubiegłego roku Bolt podjął ważne zobowiązanie. Jest nim wprowadzenie zaostrzonej weryfikacji kierowców i pojazdów świadczących usługi na naszej platformie. Styczeń to miesiąc, w którym zwyczajowo myślimy o zmianie na lepsze. W związku z tym zdecydowaliśmy się na hasło „Nowy Rok, Nowy Bolt”.
Z jednej strony chcemy pokazać wprowadzone przez nas zmiany i zwrócić na nie uwagę użytkowników. Jednocześnie pragniemy powiedzieć im, że zależy nam na ich bezpieczeństwie i komforcie podczas korzystania z usług. Jako marka stawiamy na jasne, krótkie komunikaty, i taka właśnie jest ta kampania. Nasze zmiany nie potrzebują wyszukanych opisów, bo potrzeba nowych standardów w branży jest oczywista – mówi Dominika Pęk, marketing manager Bolt w Polsce.
Na kampanię składa się 8 różnych kreacji, rozmieszczonych na billboardach i ekranach LED w całej Warszawie
Prezentują hasła odnoszące się do dodatkowej inwestycji firmy. To 10 mln zł na:
- rozwiązania bezpieczeństwa,
- wprowadzenie zaostrzonej weryfikacji kierowców,
- dostępne rozwiązania technologiczne, jak np. weryfikacja kierowców w czasie rzeczywistym.
Oprócz tego na treści kampanii będzie można się natknąć podczas oglądania wideo na YouTube. Mają formę krótkich animacji reklamowych. Na kampanię składają się także e-mailingi informacyjne kierowane do użytkowników oraz działania w relacjach na Instagramie.
1 stycznia 2023 r. Bolt zablokował dostęp do platformy kierowcom, którzy nie dostosowali się do nowych wymagań weryfikacji i nie dostarczyli niezbędnych dokumentów.
- 2