Bolt w nowej kampanii podkreśla bezpieczeństwo - Marketing przy Kawie
Bolt w nowej kampanii podkreśla, że podnosi bezpieczeństwo
  • 0
  • 2
18.01.2023

Bolt w nowej kampanii podkreśla, że podnosi bezpieczeństwo

16 stycznia wystartowała kampania pośrednika przejazdów miejskich „Nowy Rok, Nowy Bolt”. Ma podkreślić punkt zwrotny w działalności firmy, która dokonała ostatnio poważnych zmian operacyjnych. Na warszawskich ulicach pojawiły się citylighty z kreacjami, które opowiadają o podjętych przez przewoźnika działaniach w podnoszeniu bezpieczeństwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 stycznia 2023