Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów, m.in. w Polsce
  • 0
  • 2
18.01.2023

Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów, m.in. w Polsce

Wieloletnia umowa dotyczy dostarczania Netflixowi danych telewizyjnych i streamingowych, które pozwalają przedstawić zwyczaje współczesnych widzów. Umowa obejmuje Stany Zjednoczone, Meksyk i Polskę.

W Stanach Zjednoczonych Netflix będzie subskrybować dane pomiarowe z ogólnokrajowego panelu telewizyjnego Nielsena. Równiez dane dotyczące oglądalności z platform streamingowych Streaming Platform Ratings. W Meksyku i Polsce Netflix skorzysta z serwisów zbierających dane pochodzących z paneli streamingowych na każdym z rynków.

Ewoluujący krajobraz telewizji sprawia, że kluczowe znaczenie dla usług streamingowych ma zrozumienie i mierzenie zachowań widzów oraz ich preferencji. Pozwala to na świadome podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki wiedzy płynącej z pomiarów Nielsena Netflix otrzyma całościowy obraz konsumpcji treści w różnych mediach.

 – Największa zmiana w rozrywce to przesunięcie z telewizji linearnej w stronę streamingu. Dane z Nielsen Gauge pokazują, gdzie widzowie spędzają czas i jak zmieniają się ich wzorce konsumpcji. Ten pomiar jest niezbędny dla branży i cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z Nielsenem w Meksyku i Polsce – powiedział Pablo Perez De Rosso, Netflix vice president, strategy, planning & analysis.

  • 2
Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów

Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów

Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów

18 stycznia 2023