Gazetki reklamowe przekonują najskuteczniej – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Gazetki reklamowe przekonują najskuteczniej – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
5.11.2020

Gazetki reklamowe przekonują najskuteczniej – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Gazetki promocyjne i katalogi dostarczane bezpośrednio do skrzynek to preferowane przez Polaków formy reklamy. Tak wynika z badania przeprowadzonego we wrześniu i październiku 2020 r. przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
5.11.2020

Usługi i rozrywka w centrach handlowych straciły połowę obrotów. Co dalej z branżą retail? Analiza CBRE

Trzeci kwartał 2020 r. upłynął sieciom handlowym na odbudowie sprzedaży. W najgorszej sytuacji są usługi i rozrywka, których straty od początku roku są szacowane na 50%. Pandemia przyspiesza za to rozwój segmentu convenience, wygodnych parków handlowych, w których sklepy dostępne są z poziomu parkingu. Stanowią one już 9 na 10 wszystkich budowanych obiektów – wynika z analizy CBRE.

4 listopada 2020