Druga edycja LinkedIn Local Virtual już za nami
  • 0
  • 1
4.11.2020

Druga edycja LinkedIn Local Virtual już za nami

Pracownik na LinkedIn to największy strach czy skarb firmy? Jakie błędy popełniamy w profilach firmowych na LinkedIn? Czy sprzedaż oparta na relacjach przestanie działać? I po co handlowcom social selling? Odpowiedzi na te i inne pytania udzieliło 17 czołowych ekspertów i ekspertek z dziedzin marketingu B2B, sprzedaży i biznesu w trakcie drugiej edycji #LinkedinLocalVirtual.

Druga edycja konferencji o marketingu B2B, LinkedIn i social sellingu w Polsce odbyła się 15 października. Zgromadziła ponad 700 uczestników. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard. Byli też specjaliści marketingu B2B, employer brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej. Wydarzenie poprowadził Kuba Sito, dziennikarz i konsultant marketingu.

Wystąpienia zostały podzielone na dwie ścieżki tematyczne – marketingową i sprzedażową. W ich ramach uczestnicy mogli swobodnie przemieszczać się między interesującymi ich wystąpieniami.

– Ostatnie miesiące uwypukliły dwie szeroko omawiane tendencje, które do 2019 r. były obszarem early adopters – mówi Adam Kozłowski, VP digital w agencji Monday, która była partnerem wydarzenia. – Jedną z nich jest social selling, czyli wykorzystanie mediów społecznościowych przez handlowców jako jednego z narzędzi wspierających procesy sprzedażowe. Druga to bliższa współpraca działów marketingu i sprzedaży na różnych płaszczyznach. Od uspójniania strategii, definicji i celów, przez współtworzenie treści, po realizację wspólnych projektów lead generation i lead nurturing. Dlatego zależało nam na poruszeniu tych tematów w trakcie LinkedInLocal Virtual.

Jako pierwszy na scenie głównej wystąpił Kamil Kozieł, dyrektor zarządzający PrezArt, autor bloga Kamilkoziel.pl. Wygłosił przewodnią prezentację „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office”.

W panelu dyskusyjnym o potencjale LinkedIn dla firm z perspektywy CXO rozmawiali Magdalena Dziewguć, head in clouds firmy Google, Artur Wiza, wiceprezes firmy Asseco, Anna Rulkiewic, CEO firmy Luxmed. Dyskusję poprowadził Marcin Sokołowski, CEO firmy Sharebee – organizatora wydarzenia. Prelegenci dzielili się swoimi doświadczeniami, przedstawiając zróżnicowane punkty widzenia i strategie dotyczące prowadzenia profilu na LinkedIn.

W ramach ścieżki marketingowej:

  • o micie racjonalności w B2B opowiadał Łukasz Kosuniak, CEO GrowConsulting;
  • jakie błędy popełniamy w profilu firmowym na LinkedIn oraz jak ich uniknąć radziła Dagmara Pakulska, social media trainer & consultant;
  • na pytanie, czy pracownik na LinkedIn to największy strach, czy skarb firmy, odpowiadał Grzegorz Miecznikowski, ekspert LinkedIn i strateg social selling.

W ramach ścieżki sprzedażowej:

  • o tym, dlaczego sprzedaż oparta na relacjach przestanie działać, opowiadał w swoim wystąpieniu Szymon Negacz, konsultant, trener sprzedaży i właściciel agencji SellWise;
  • tajemnice algorytmu LinkedIn vs algorytmu ludzkiego oka zgłębiał Marcin Banaszkiewicz, trener LinkedIn;
  • na pytanie, po co handlowcom social selling, odpowiadali: Katarzyna Sitarska, social selling lead i Adam Kozłowski, VP digital w agencji Monday.

Uczestnicy wydarzenia mogli także skorzystać z sesji networkingu online oraz wziąć udział w trzech warsztatach:

  • Marketing w branży przemysłowej – który poprowadziła Agnieszka Wnuk, doradca marketingu B2B.
  • Employer branding na LinkedIn. Prowadząca: Paulina Mazur, employer branding – HR konsultant, strateg.
  • Komunikacja kryzysowa na LinkedIn. Prowadził Kuba Sito, dziennikarz i konsultant marketingu.

Dla tych osób, którym nie udało się wziąć udziału w wydarzeniu lub chciałyby przypomnieć sobie najciekawsze wystąpienia, nagrania z prelekcji są dostępne na stronie www.sharebee.pl/blog. Dodatkowo w każdą środę o godz. 9:00 na stronie Sharebee na LinkedIn będzie można obejrzeć retransmisje wszystkich wystąpień.

Organizatorem #LinkedinLocalVirtual jest Sharebee – platforma do obsługi programów social selling i employee advocacy. Partnerem wydarzenia jest Monday, agencja komunikacji zintegrowanej. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
15 października odbyła się druga edycja LinkedIn Local Virtual

15 października odbyła się druga edycja LinkedIn Local Virtual

4 listopada 2020