1 1 0 0 1 18.01.2017„Dobra kawa, dobry burger czy FHOlerę dobry uczynek?” – Fundacja Hospicjum Onkologiczne prosi o wsparcie (wideo)Co chcesz za 18,60 zł? Dobrego burgera, dobrą kawę czy samo dobro? – pyta Fundacja Hospicjum Onkologiczne. Co można za taką kwotę i co dobrego dzieje się dzięki darczyńcom, pokazuje spot organizacji.
0 2 0 0 0 18.01.2017Orange traci pozycję lidera w rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji – analiza CodemediaMarką najaktywniejszą reklamowo w telewizji w 2016 r. był Lidl (GRP 70 143) – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Orange, zeszłoroczny lider zestawienia marek mających ponad 20 000 GRP, spadł o dwie pozycje. Wyprzedził go jego branżowy konkurent – T-Mobile, który zdecydowanie zwiększył aktywność w minionym roku (+76%).
6 1 0 0 0 17.01.2017„YouTube Ads Leaderboard 2016” – najpopularniejsze reklamy na YouTube (wideo)YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski i całej Europy. Niekwestionowanym zwycięzcą polskiego rankingu jest Allegro – zajęło wszystkie 3 miejsca na podium. Film „English for beginners” tej marki znalazł się również w europejskim podsumowaniu.
2 1 0 0 0 17.01.2017Activia wspiera noworoczne postanowienia (wideo)Nowy rok często kojarzy się z postanowieniami. Marka Activia w kampanii zachęca konsumentki do realizacji planów i aspiracji. Kontynuuje też współpracę z Olgą Kozierowską, założycielką organizacji Sukces Pisany Szminką.
0 1 0 0 0 17.01.2017Spadają wskaźniki reputacji krajów z pierwszej dziesiątki światowego rankingu Anholt-GfKWielka Brytania, Stany Zjednoczone i Niemcy – marki tych krajów najbardziej straciły wizerunkowo w 2016 r. Kanada wyprzedziła Francję i znalazła się na 4. miejscu – to wyniki Anholt-GfK Nation Brands Index (NBI). Polska zajmuje 26. pozycję wśród pięćdziesięciu państw.
2 1 0 0 0 17.01.2017„Słodziaków nie trzeba dosładzać” – Żywiec Zdrój zachęca do podawania dzieciom wody (wideo)9 stycznia ruszyła kampania Żywca Zdroju. Marka przekonuje rodziców do kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci i zachęca do sięgania każdego dnia po wodę bez cukru.
1 3 0 0 0 17.01.2017Małgorzata Kożuchowska ambasadorką Avonu [aktualizacja]Nową twarzą marki Avon została Małgorzata Kożuchowska. Wizerunek aktorki pojawi się w zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej linii do makijażu True oraz nowego zapachu Viva La Vita.
0 1 0 0 0 17.01.2017Szczecin w kampanii poszukuje pracownikówRuszyła kampania „Szczecin rekrutuje“. Jej celem jest promocja nowych miejsc pracy i zachęcenie do szukania zatrudnienia w stolicy województwa zachodniopomorskiego.
0 1 0 0 0 17.01.2017Marka zegarków Atlantic z agencją w social mediaW styczniu Atlantic – marka szwajcarskich zegarków – powierzył pełną opiekę nad swoimi profilami w social media agencji Olmeka. Firma ta wygrała w przeglądzie propozycji strategii obecności brandu w mediach społecznościowych.
4 1 0 0 0 17.01.2017Credit Agricole chwali się w kampanii sukcesami (wideo)16 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa Credit Agricole. Bank powołuje się w niej na dane Krajowej Izby Rozliczeniowej dotyczące liczby kont, które klienci przenieśli do innego banku w 2016 r. W reklamach pojawia się aktorka Karolina Gruszka.