Aflofarm stawia na reklamę i wydaje na nią coraz więcej – analiza domu mediowego Codemedia
  • 0
  • 2
28.12.2016

Aflofarm stawia na reklamę i wydaje na nią coraz więcej – analiza domu mediowego Codemedia

Rosną inwestycje sektora produktów farmaceutycznych w reklamę. Od stycznia do września br. wydał on o 87 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2015 r. Oznacza to wzrost o 14% – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.12.2016

Zdrowe postanowienia noworoczne Polaków – badanie IBRiS

Wśród Polaków, którzy robią noworoczne postanowienia, 36 proc. osób chce się więcej ruszać, 25 proc. zamierza schudnąć, 19 proc. chce zadbać o zdrowsze jedzenie, a 14 proc. planuje rzucenie palenia – wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie LightBox, firmy oferującej catering dietetyczny. Postanowienia noworoczne robi jedna trzecia badanych. Nieco częściej są to mężczyźni (34 proc.) niż kobiety (32 proc.).

27 grudnia 2016