Europejskie Centrum Solidarności ogłasza konkurs na logo
  • 0
  • 1
25.02.2008

Europejskie Centrum Solidarności ogłasza konkurs na logo

Europejskie Centrum Solidarności (ECS), nowo utworzona instytucja kultury, mająca na celu utrwalanie uniwersalnego przesłania historycznego ruchu „Solidarność”, ogłasza otwarty konkurs na logo. Na autora najlepszej pracy czeka nagroda pieniężna w wysokości 12 000 złotych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2008

Polsat - największy potencjał w Product Placement

Firma Pentagon Research zbadała seriale w czterech głównych stacjach tv pod kątem obecności logotypów produktów i firm w styczniu 2008 roku. Łączne wyniki pomiarów ekspozycji zarówno pod względem liczby, czasu, jak i wartości medialnej wykazały, iż największy potencjał tej formy przekazu reklamowego zawierały seriale emitowane w Polsacie. Łączny czas poświęcony ekspozycjom produktów w serialach w tej stacji kosztowałby reklamodawców niemal 2 mln złotych.