Polsat - największy potencjał w Product Placement
  • 0
  • 1
25.02.2008

Polsat – największy potencjał w Product Placement

Firma Pentagon Research zbadała seriale w czterech głównych stacjach tv pod kątem obecności logotypów produktów i firm w styczniu 2008 roku. Łączne wyniki pomiarów ekspozycji zarówno pod względem liczby, czasu, jak i wartości medialnej wykazały, iż największy potencjał tej formy przekazu reklamowego zawierały seriale emitowane w Polsacie. Łączny czas poświęcony ekspozycjom produktów w serialach w tej stacji kosztowałby reklamodawców niemal 2 mln złotych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2008

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2008

Discovery Channel rozpoczyna kampanię "Mocne Historie. Prawdziwe Życie"

Discovery Channel przygotował dla swoich widzów specjalną, wiosenną ofertę programową. Zostanie ona wsparta kampanią zatytułowaną Mocne Historie. Prawdziwe Życie. Skoncentrowana na pełnych emocji i pasji, prawdziwych historiach zwykłych ludzi kampania obejmować będzie działania na antenie, które rozpoczęły się 18 lutego a także akcje pozaantenowe, których początek przewidziano od 1 marca. Kampania potrwa dwa miesiące. Od początku lutego trwają intensywne akcje PR.