0 1 0 0 0 3.03.2008Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową3 marca b.r. rozpoczęła się wizerunkowa kampania firmy Toshiba. W kampanii wezmą udział ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, radiowe. Będzie również wykorzystana prasa – dzienniki i magazyny. Spoty telewizyjne o długości: 60, 30 i 15 sekund, będą emitowane przez ponad miesiąc. W radiu pojawią się 3 kopie spotów 30 sekundowych.
0 1 0 0 0 3.03.2008Kolejne wyróżnienie dla BTL HouseAgencja BTL House już po raz 4 została laureatem edycji Programu "Solidna Firma".
0 1 0 0 0 3.03.2008Statoil ponownie wybrał Communication UnlimitedFirma Statoil Poland zdecydowała się na przedłużenie współpracy z agencją Communication Unlimited na kolejny rok. Agencja będzie kontynuować strategię realizowaną od 2007 roku.
0 1 0 0 0 3.03.2008Konkurs „Projekt-Marzenie” wkracza w decydującą fazęJuż prawie 300 projektów zgłoszono do konkursu „Projekt-Marzenie”, zorganizowanego przez Grupę Onet.pl SA i spółkę DreamLab Onet.pl. Prace przyjmowane będą jeszcze do 9 marca br.
0 1 0 0 0 3.03.2008„Euroekspert” dwumiesięcznikiemOgólnopolski magazyn „Euroekspert” zmienił częstotliwość ukazywania się na rynku. Od stycznia 2008 pismo jest dwumiesięcznikiem. Zmianie cyklu wydawniczego towarzyszy również odświeżenie makiety. Nowa czcionka i sposób łamania tekstów, a także większa ilość zróżnicowanych elementów graficznych korzystnie wpłynęły na przejrzystość i atrakcyjność czasopisma. Zmianie nie uległa objętość pisma (108 stron).
0 1 0 0 0 3.03.2008Studio DN autorem nowego logo i opakowań marki NobilesStudio DN zwyciężyło w przetargu na modernizację logo i opakowań marki Nobiles należącej do koncernu Akzo Nobel Coatings sp. z o.o.
0 1 0 0 0 3.03.2008Zero,2 Inżynieria marki obsłuży LotosAgencja reklamowa Zero,2 Inżynieria marki wygrała przetarg na obsługę średniookresową marki zależnej Lotos w kategorii olejowej.
0 1 0 0 0 3.03.2008Czekoladowa wiosna z TVN i TVN StyleFirma Mieszko, producent znanych na rynku słodyczy, przygotowała na marzec niecodzienne działania marketingowe. Ich celem jest promocja parasolowej marki Mieszko oraz prezentacja wyrobów pod markami indywidualnymi: Amoretta, Chocoladorro, Cherrissimo
0 1 0 0 0 3.03.2008Impactor dla marki Dove za walkę ze stereotypamiKampania Dove, przełamująca stereotypy dotyczące piękna, została uhonorowana prestiżową nagrodą Impactor. Akademia Mediów i Reklamy przyznała najwyższe wyróżnienie firmie Unilever w kategorii Najbardziej Podziwiany Reklamodawca 2007.
0 1 0 0 0 3.03.2008Sweet Taste dla AIESECSweet Taste, marka wspierająca działania promocyjne firm w obszarze marketingu sensorycznego, przygotowała słodycze promujące międzynarodowy projekt Be uniQue.