Instrukcja obsługi programu lojalnościowego
  • 0
  • 1
25.02.2008

Instrukcja obsługi programu lojalnościowego

Informedia Polska wprowadziła do sprzedaży „Praktyczny kurs budowania lojalności klientów”. Kurs składa się z dziesięciu tomów i odpowiada na pytania dotyczące wdrażania i prowadzenia programów lojalnościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2008

Polsat - największy potencjał w Product Placement

Firma Pentagon Research zbadała seriale w czterech głównych stacjach tv pod kątem obecności logotypów produktów i firm w styczniu 2008 roku. Łączne wyniki pomiarów ekspozycji zarówno pod względem liczby, czasu, jak i wartości medialnej wykazały, iż największy potencjał tej formy przekazu reklamowego zawierały seriale emitowane w Polsacie. Łączny czas poświęcony ekspozycjom produktów w serialach w tej stacji kosztowałby reklamodawców niemal 2 mln złotych.