„E-mail marketing w Polsce” – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
28.06.2018

„E-mail marketing w Polsce” – badanie ARC Rynek i Opinia

Trzech na czterech Polaków dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy. Co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu – pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Redlink.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 czerwca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.06.2018

Co najbardziej irytuje Polaków w ustawie o zakazie handlu w niedzielę? Badanie SW Research

Blisko 3/4 respondentów dostrzega wady wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę – wynika z badania „Zakaz handlu w niedziele w kontekście zwyczajów i opinii konsumentów”, zrealizowanego dla ITBC Communication i Polskiej Rady Centrów Handlowych przez SW Research. Polaków najbardziej irytuje fakt odgórnej ingerencji w ich wolny wybór (35%) oraz bardzo duży ruch i kolejki w obiektach handlowych w dni bezpośrednio poprzedzające niehandlową niedzielę (35%).