0 0 0 0 0 23.10.2017FCB Warsaw i Grey Poland z Grand Prix w konkursie Golden Drum20 października wręczono nagrody w 24. edycji Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Łącznie przyznano 17 złotych statuetek, 45 srebrnych oraz 14 Grand Prix.
3 0 0 0 0 23.10.2017Tomasz Oświeciński w kampanii marki ShowmaxW kampanii serwisu VoD Showmax wystąpił Tomasz Oświeciński. Aktor niezawodowy znany m.in. z „Pitbulla” i „Botoksu” pojawia się w kilku krótkich spotach, w których poleca widzom odwiedzenie serwisu jako lekarstwo na nudę.
0 0 0 0 0 22.10.2017Ile osób ogląda seriale Netflixa? Nielsen ogłosił właśnie, że potrafi to zmierzyćSerwis Netflix ma globalny zasięg i filmowe hity takie jak serial „House of Cards”. Dotąd ukrywał jednak dane o oglądalności swoich produkcji. Teraz w Stanach Zjednoczonych ma to już przestać być tajemnicą. Wszystko za sprawą zapowiedzi firmy badawczej Nielsen, dotychczas mierzącej tylko oglądalność telewizyjną.
0 10 0 0 0 20.10.2017„Światła małego miasta” – wspólny projekt badaczy i reporterówUkazał się zbiór reportaży z polskich miast i miasteczek, pt. „Światła małego miasta”. Towarzyszy mu raport z badania miast leżących co najmniej 80 km od dużych ośrodków miejskich.
0 0 0 0 0 20.10.2017Internet zdobywa coraz większą część marketingowego tortu – Cannual Report 2017W 2016 r., mimo 1-proc. spadku, telewizja pozostała najchętniej wykorzystywanym medium reklamowym. Wydatki na OOH (9 proc.) i reklamę radiową (6 proc.) pozostają na tych samych poziomach, co rok wcześniej. Internet staje się coraz popularniejszy, a reklama prasowa utrzymuje trend spadkowy – pokazuje 3. edycja opracowania Cannual Report.
0 5 0 0 2 20.10.2017Allegro i list z BułgariiDo kancelarii Allegro napisał Iliyan, kolekcjoner czasopism sportowych z Bułgarii. Zwrócił się do pracowników firmy z nietypową prośbą.
0 0 0 0 0 20.10.2017DDB & Tribal i Maxus Warszawa nagrodzone w Euro EffiePodczas tegorocznej edycji Euro Effie przyznano łącznie 25 nagród dla 18 kampanii z 9 krajów Europy. Statuetki powędrowały też do przedstawicieli Polski – agencji DDB & Tribal i domu mediowego Maxus Warszawa.
0 2 0 0 0 20.10.2017Timecode z konkursem dla twórców animacji i motion designerów19 października rozpoczęła się pierwsza edycja konkursu Timecode „Akcja animacja”. Skierowany jest on do twórców animacji i motion designerów. Celem jest wyłonienie młodych talentów i umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. Prace można zgłaszać do 20 listopada. Zwycięzcę poznamy 12 grudnia.
0 0 0 0 0 20.10.2017Zastrzeżenia UOKiK w sprawie koncentracji UPC i Multimedia PolskaUOKiK wystosował zastrzeżenia w sprawie przejęcia przez UPC kontroli nad Multimedia Polska. Według urzędu koncentracja może ograniczać konkurencję w kilkunastu miastach w Polsce.
0 0 0 0 0 20.10.201762 nominacje w Mixx Awards 2017Jury 11. edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie marketingowe w Internecie wyłoniło 62 nominowanych. Laureatów poznamy 30 listopada.