0 0 0 0 0 6.06.2018Dział szerokiej dystrybucji L’Oréal Polska z nową agencją PROd czerwca działaniami public relations i influencer marketingu marek szerokiej dystrybucji z portfolio L’Oréal Polska zajmuje się Platinium Cast. W ramach współpracy agencja poprowadzi biuro prasowe oraz działania PR dla marek L’Oréal Paris, Maybelline New York i Garnier.
3 0 0 0 0 6.06.2018HTC zachęca do uruchomienia hipermocyFirma HTC ruszyła z kampanią internetową „Uruchom swoją hipermoc”. Promuje w niej model U12+.
0 4 0 0 0 6.06.2018ZFPR z kampanią przeciw stygmatyzacji PROd lat obserwowana jest degradacja znaczeniowa pojęcia public relations. Reprezentanci środowiska zawodowego związanego z tą dyscypliną chcą rozpocząć dyskusję nad powszechnym nadużywaniem terminu „public relations” i skrótu „PR” do określania innych – zwłaszcza nieetycznych – technik komunikacji. W związku z tym startuje kampania „PR. Bez komentarza”.
1 0 0 0 0 6.06.2018Wojciech Modest Amaro powraca w reklamie farb Magnat CeramicKampania reklamowa farb Magnat Ceramic (Śnieżka) powróciła na ekrany w odświeżonej odsłonie. Jej twarzą, tak jak poprzednio, jest kucharz i restaurator – Wojciech Modest Amaro.
1 0 0 0 0 6.06.2018Od Tatr po Bałtyk – film Fundacji Edukacji Polonijnej promujący PolskęFundacja Edukacji Polonijnej przygotowała ponad 3-minutowy film promujący nasz kraj. Kierowany jest on zwłaszcza do rodaków mieszkających poza granicami. Wszystko to w ramach akcji „Odkryj Polskę/Explore Poland”.
0 1 0 0 0 6.06.2018Polacy w jury 25. edycji Golden DrumDo grona jurorów jubileuszowej edycji festiwalu Golden Drum zostali zaproszeni międzynarodowi specjaliści z całego świata. Wśród nich jest troje ekspertów z Polski. To Zofia Bugajna-Kasdepke, dyrektor ds. rozwoju biznesu MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker Poland oraz Jakub Korolczuk, executive creative director Grey Group Poland.
0 0 0 0 0 6.06.2018Prezesi globalnych spółek ostrożnie prognozują wzrost przychodów – pokazuje raport KPMGPrezesi dużych spółek z największych światowych rynków z optymizmem patrzą na rozwój biznesu w ciągu najbliższych 3 lat. Ponad połowa CEO zakłada jednak, że wzrost przychodów nie przekroczy 2% rocznie. Jednym z głównych zagrożeń dla zakładanych wzrostów jest obecna sytuacja geopolityczna – pokazuje raport KPMG International „Growing pains – 2018 Global CEO Outlook”.
0 0 0 0 0 6.06.2018GMV wybiera do współpracy Planet PRFirma GMV z sektora kosmicznego podjęła współpracę z Planet PR. Agencja zajmie się relacjami z mediami, prowadzeniem biura prasowego, content marketingiem oraz wsparciem komunikacyjnym podczas wydarzeń.
0 0 0 0 0 6.06.2018Branżowe organizacje wyrażają zaniepokojenie obecnym kształtem projektu rozporządzenia ePrivacyNa 8 czerwca zapowiedziane jest posiedzenie Rady ds. Transportu, Telekomunikacji i Energii w Brukseli. Przed tym wydarzeniem IAB Polska, Krajowa Izba Gospodarcza, Business Centre Club, Konfederacja Lewiatan, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Startup Poland oraz ZIPSEE Cyfrowa Polska przekazały Ministerstwu Cyfryzacji pismo. Wyrażają w nim zaniepokojenie obecnym kształtem projektu rozporządzenia ePrivacy.
0 0 0 0 0 6.06.2018Circle K Polska rozszerza współpracę z Grayling Poland o obsługę mediów społecznościowychFirma Circle K Polska rozszerzyła zakres współpracy z Grayling Poland. Dotychczas agencja odpowiadała za realizację kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej spółki. Od początku maja do tych zadań dołączyła obsługa mediów społecznościowych i działania influencer marketingowe.