Kampania wizerunkowa marki CashBill
  • 2
  • 0
27.06.2018

Kampania wizerunkowa marki CashBill

Operator płatności internetowych CashBill rozpoczął kampanię wizerunkową. Jej hasło to: „Następnym razem wybierz CashBill”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2018

Jedna czwarta menedżerów wątpi w wiarygodność wyników analityki danych. Badanie KPMG

Zdaniem 92% menedżerów nieprawidłowe wykorzystanie analityki danych może doprowadzić do znacznej szkody dla reputacji firmy. Jednocześnie jedna trzecia z nich przyznała, że ma duże zaufanie do wyników analiz wykorzystywanych w ich organizacjach. Wyniki badania zawarto w raporcie KPMG International „Guardians of trust. Who is responsible for trusted analytics in the digital age?”.

26 czerwca 2018