E-mail marketing automation w zwiększaniu konwersji w sklepie internetowymE-mail marketing automation w zwiększaniu konwersji w sklepie internetowymE-mail marketing automation w zwiększaniu konwersji w sklepie internetowymE-mail marketing automation w zwiększaniu konwersji w sklepie internetowym
Synergia i koordynacja działań w nadrzędnym celu (fot. bloomicon/Fotolia)

E-mail marketing automation w zwiększaniu konwersji w sklepie internetowym

E-mail marketing automation w zwiększaniu konwersji w sklepie internetowym
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

-

e-commerce & oline marketing consultant, Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

e-commerce & oline marketing consultant
Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Od 10 lat związana z e-commerce. Doświadczenie zdobywała w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Praktiker, Willsoor, LokalnyRolnik.pl czy SuperKoszyk.pl. W e-commerce jest praktykiem jako e-klient oraz e-sprzedawca. Zakochana w e-mail marketingu i content marketingu. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem – zawsze na przykładach. Po pracy zapalona blogerka i podkasterka. Edukuje na achmielewska.com oraz w podkaście Firma On-line. Eksperymentuje w kuchni na eksperymentalnie.com.

Jedną z istotnych kwestii w planowaniu działań na rzecz promocji marki lub zwiększania konwersji jest koordynacja różnych obszarów marketingu. Synergia tych działań ma szczególne znaczenie nie tylko przy budowaniu strategii. Wspiera też skuteczność. Ponadto ułatwia zachowanie spójności i klarowności komunikatów marketingowych.

Przykładem dobrze obrazującym współdziałanie dwóch sfer digital marketingu jest e-mail marketing automation. Jak sama nazwa wskazuje, jest to połączenie tradycyjnej komunikacji poprzez pocztę elektroniczną z coraz powszechniejszą automatyzacją procesów.

E-mail marketing automation, w skrócie EMA, usprawnia komunikację z klientami i osobami tylko odwiedzającymi twoją stronę internetową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się