Jedną z istotnych kwestii w planowaniu działań na rzecz promocji marki lub zwiększania konwersji jest koordynacja różnych obszarów marketingu. Synergia tych działań ma szczególne znaczenie nie tylko przy budowaniu strategii. Wspiera też skuteczność. Ponadto ułatwia zachowanie spójności i klarowności komunikatów marketingowych.Przykładem dobrze obrazującym współdziałanie dwóch sfer digital marketingu jest e-mail marketing automation. Jak sama nazwa wskazuje, jest to połączenie tradycyjnej komunikacji poprzez pocztę elektroniczną z coraz powszechniejszą automatyzacją procesów.
E-mail marketing automation, w skrócie EMA, usprawnia komunikację z klientami i osobami tylko odwiedzającymi twoją stronę internetową.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.