Prowadząc sklep internetowy, stale szukasz sposobów pozwalających skuteczniej sprzedawać produkty. Do optymalizowania działań zapewne wykorzystujesz szereg kanałów i narzędzi. W tym tekście poznasz sposoby, jak poprawić sprzedaż dzięki zoptymalizowanemu e-mail marketingowi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Część osób prowadzących e-commerce może się zastanawiać, czy w ogóle warto inwestować czas i budżet w e-mail marketing. Przecież Facebook ma tak rozbudowane funkcje umożliwiające sprzedaż, że w zasadzie można by ograniczyć się do tego kanału.
Statystyki i badania pokazują jednak, że jeśli chodzi o generowanie e-sprzedaży, lepiej nie rezygnować ze starego dobrego e-maila.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.