Skuteczniejsza sprzedaż w e-commerce dzięki e-mail marketingowiSkuteczniejsza sprzedaż w e-commerce dzięki e-mail marketingowiSkuteczniejsza sprzedaż w e-commerce dzięki e-mail marketingowiSkuteczniejsza sprzedaż w e-commerce dzięki e-mail marketingowi
Wyślij e-wiadomość. Ale zastanów się, do kogo i kiedy (fot. Pixabay)

Skuteczniejsza sprzedaż w e-commerce dzięki e-mail marketingowi

Skuteczniejsza sprzedaż w e-commerce dzięki e-mail marketingowi
Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

-

content designer, FreshMail

Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

content designer
FreshMail

Ma 3-letnie doświadczenie w branży B2B. Zafascynowana m.in. real-time marketingiem, augmented reality i trendami marketingowymi w B2B. Zwolenniczka kreatywnego podejścia do e-mail marketingu.

Prowadząc sklep internetowy, stale szukasz sposobów pozwalających skuteczniej sprzedawać produkty. Do optymalizowania działań zapewne wykorzystujesz szereg kanałów i narzędzi. W tym tekście poznasz sposoby, jak poprawić sprzedaż dzięki zoptymalizowanemu e-mail marketingowi.

Część osób prowadzących e-commerce może się zastanawiać, czy w ogóle warto inwestować czas i budżet w e-mail marketing. Przecież Facebook ma tak rozbudowane funkcje umożliwiające sprzedaż, że w zasadzie można by ograniczyć się do tego kanału.

Statystyki i badania pokazują jednak, że jeśli chodzi o generowanie e-sprzedaży, lepiej nie rezygnować ze starego dobrego e-maila.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się