Dystansowanie społeczne ograniczy w 2021 r. dynamikę globalnych wydatków w sektorze beauty and personal luxury do 1,7%
  • 0
  • 1
8.02.2021

Dystansowanie społeczne ograniczy w 2021 r. dynamikę globalnych wydatków w sektorze beauty and personal luxury do 1,7%

Globalny wzrost wydatków reklamowych w sektorze beauty and personal luxury w latach 2021 i 2022 będzie niższy od średniej rynkowej. Najlepiej w 2021 i 2020 roku poradzą sobie Francja i Indie. Wydatki na reklamę internetową w tej kategorii będą w 2022 r. o 19% wyższe niż w 2019 r. – pokazuje prognoza firmy Zenith.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Unilever skoncentruje się na bezpośrednim zwrocie do konsumenta w miarę wzrostu sprzedaży online

Działalność e-commerce Unilevera szybko rosła w 2020 r., ponieważ firma wykorzystywała popyt online, który zwiększył się w wyniku lockdownu. Gigant FMCG ujawnił, że jego sprzedaż internetowa wzrosła w zeszłym roku o 61% i stanowi teraz 9% całkowitej sprzedaży. Firma zamierza kontynuować modernizację bezpośredniej obsługi klienta – jednego z pięciu strategicznych filarów wzrostu – na podstawie insightów konsumenckich, które pomogą jej rozbudować ten kanał.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Agencje SAPR optymistycznie o wpływie drugiej fali pandemii na kondycję rynku usług PR. Wyniki badań

Wśród niezależnych polskich agencji PR dominują optymistyczne nastroje związane z wpływem Covid-19 na ten sektor usług. 54% konsultantów agencyjnych SAPR dostrzega pozytywne zmiany w swej pracy mimo pandemii trwającej już niemal rok. 58% mniej się obawia negatywnych skutków drugiej fali pandemii niż wiosną ubiegłego roku lub nie spodziewa się już ich wcale. Co więcej, PR-owcy z SAPR są przekonani, że zapotrzebowanie na usługi PR w związku Covid-19 wzrośnie.