Klub Komediowy w kampanii „1001 powodów, by wpaść do Aldi”
  • 1
  • 3
8.02.2021

Klub Komediowy w kampanii „1001 powodów, by wpaść do Aldi”

Sieć sklepów Aldi ruszyła z kampanią „1001 powodów, by wpaść do Aldi”. Akcja wystartowała 8 lutego, a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez brand w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować będą członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54845 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Unilever skoncentruje się na bezpośrednim zwrocie do konsumenta w miarę wzrostu sprzedaży online

Działalność e-commerce Unilevera szybko rosła w 2020 r., ponieważ firma wykorzystywała popyt online, który zwiększył się w wyniku lockdownu. Gigant FMCG ujawnił, że jego sprzedaż internetowa wzrosła w zeszłym roku o 61% i stanowi teraz 9% całkowitej sprzedaży. Firma zamierza kontynuować modernizację bezpośredniej obsługi klienta – jednego z pięciu strategicznych filarów wzrostu – na podstawie insightów konsumenckich, które pomogą jej rozbudować ten kanał.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Agencje SAPR optymistycznie o wpływie drugiej fali pandemii na kondycję rynku usług PR. Wyniki badań

Wśród niezależnych polskich agencji PR dominują optymistyczne nastroje związane z wpływem Covid-19 na ten sektor usług. 54% konsultantów agencyjnych SAPR dostrzega pozytywne zmiany w swej pracy mimo pandemii trwającej już niemal rok. 58% mniej się obawia negatywnych skutków drugiej fali pandemii niż wiosną ubiegłego roku lub nie spodziewa się już ich wcale. Co więcej, PR-owcy z SAPR są przekonani, że zapotrzebowanie na usługi PR w związku Covid-19 wzrośnie.