Drugie uderzenie kampanii „Warszawa stolicą czystości”
  • 0
  • 1
5.09.2005

Drugie uderzenie kampanii „Warszawa stolicą czystości”

Warszawiacy segregujcie śmieci i sprzątajcie po swoich psach – nawołuje Zarząd Oczyszczania Miasta. Ruszyła druga część kampanii „Warszawa stolicą czystości”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

SALES LINK realizuje eventy dla „Hugo”

Pod hasłem "Wyspa Hugo - dla pożeraczy przygód" w hipermarketach w całej Polsce 19 sierpnia rozpoczęły się eventy „Hugo”. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiada agencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP. Celem działań prowadzonych przez SALES LINK jest wzrost sprzedaży oraz poinformowanie o nowej linii produktów. Akcja prowadzona przez SALES LINK jest jednym z etapów kampanii reklamowej The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. wprowadzającej na rynek nową markę produktu - chrupki kukurydziane „Hugo”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym

Według danych z raportu Ipsos „Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym”, w zestawieniu z mieszkańcami innych badanych krajów Polacy są najmniej zadowoleni ze stanu swojego zdrowia. Jednocześnie należą do najbardziej zadowolonych z wagi i sprawności fizycznej własnej i swoich dzieci, mimo, że czas wolny spędzają głównie przed telewizorem (66 proc.) i wciąż bardzo lubią smażone mięso czy słodkie bułki.