Drugi etap kampanii reklamowej Oriflame
  • 0
  • 1
20.11.2009

Drugi etap kampanii reklamowej Oriflame

Rozpoczął się drugi etap kampanii Oriflame, która tym razem, oprócz wizerunkowego, ma także charakter sprzedażowo-rekrutacyjny. Kampania potrwa do końca listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2009

Spotkanie z twórcami "Słownika sloganów reklamowych"

Dlaczego Bogdan mówił „Bankowy”, Łódka Bols była pierwszą łódką świata, a Hance Bielickiej zakazano mówić w reklamie, że Hepatil „wątrobę regeneruje, to znaczy odbudowuje”? Czy naprawdę „Nie ma Cin&Cin bez Cin&Cin” i skąd wiadomo, że „Twój kot kupowałby Whiskas”? Odpowiedzi na te i podobne pytania spróbują udzielić autorzy „Słownika sloganów reklamowych” oraz specjaliści od języka reklamy. Rozmawiać będą 25 listopada w warszawskim Centralnym Basenie Artystycznym.