0 1 0 0 0 7.12.2009Zbliża się 10. Maraton Pisania Listów Amnesty InternationalW dniach 12 i 13 grudnia od południa do południa, w całej Polsce, przez 24 godziny każdy będzie mógł napisać odręcznie, własnymi słowami list w obronie kilkunastu konkretnych osób, których prawa zostały złamane. W ten właśnie sposób członkowie Amnesty International będą domagać się zwolnienia więzionych za przekonania i zaprzestania prześladowania obrońców praw człowieka.
0 1 0 0 0 7.12.2009Evolution PR współpracuje z serwisem dla kobiet – MamaZone.plAgencja Evolution PR rozpoczęła współpracę z serwisem internetowym MamaZone.pl poruszającym tematy związane z macierzyństwem, pracą, związkami międzyludzkimi oraz zdrowiem kobiet.
0 1 0 0 0 7.12.2009Konkurs „Złoto Afryki” organizowany przez MasterCardAlior Bank zachęca do uczestnictwa w konkursie „Złoto Afryki” organizowanym przez MasterCard. Nagrodami w konkursie są vouchery na wyjazd do Republiki Południowej Afryki oraz sztabki złota.
0 1 0 0 0 7.12.2009Freszki.pl – nowy projekt AutentikiAutentika, twórca takich projektów jak mediamikser.pl, jakelvis.pl czy blomedia.pl, uruchomiła nowy projekt – Freszki.pl. Strona ma być prezentem mikołajkowym dla marketerów.
0 1 0 0 0 7.12.2009Kasztelan ubrany na sportowoMarka Kasztelan, z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa - 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora – marki Kasztelan.
0 1 0 0 0 7.12.2009Lavazza i ARIP pracują razem w 2010Lavazza na kolejny rok przedłużyła umowę o współpracy z agencją reklamową ARIP. Obejmuje ona pełną obsługę polskiego budżetu w obszarze planowania i zakupu mediów. Bezpośrednia współpraca z L. Lavazza, trwająca nieprzerwanie już od 6 lat, pozwala agencji ARIP realizować kampanie mediowe oraz świadczyć usługi doradztwa strategicznego.
0 1 0 0 0 7.12.2009Nowi członkowie Public Relations Global NetworkDo PRGN, międzynarodowej sieci agencji public relations, dołączyli kolejni członkowie. To Cometis AG – agencja z Niemiec, specjalizująca się głównie w investor relations, oraz agencja Fantail Communications z Toronto. Sieć liczy obecnie 42 niezależne agencje public relations i jest reprezentowana na sześciu kontynentach.
0 1 0 0 0 7.12.2009Sztuczna inteligencja w serwisie Focus.plPod adresem Focunia.Focus.pl firma Stanusch Technologies wdrożyła dla serwisu Focus.pl wirtualnego doradcę. Focunia jest zaawansowanym chatterbotem – programem komputerowym wykorzystującym metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiającym rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Ciekawą cechą Focuni jest możliwość prowadzenia quizów z odwiedzającymi stronę www.focus.pl. Ponadto chatterbot informuje o magazynie „Focus”, a zapytany o szczegóły przenosi użytkownika na stronę z artykułem w czasopiśmie. Focunia to już piętnaste wdrożenie wirtualnego doradcy przez Stanusch Technologies.
0 1 0 0 0 7.12.2009Świąteczna kampania promocyjna usług DHL ExpressW Internecie zaczęła się świąteczna kampania promocyjna usług DHL Express. Akcja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcieliby wysłać szybko i pewnie prezenty swoim najbliższym w Polsce i w ponad 220 krajach na całym świecie. Pierwsze linki sponsorowane umieszczono on-line 16 listopada br.
0 1 0 0 0 7.12.2009JVC daje powody do radościOd 12 listopada 2009 r. trwa najnowsza promocja konsumencka „JVC – powody do radości”. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić jeden z produktów JVC oznaczonych specjalną naklejką, a następnie za pomocą dowolnego sprzętu z funkcją filmowania (kamera, telefon komórkowy, aparat cyfrowy, kamera internetowa) nagrać śmieszną sytuację, scenkę lub uchwycić zabawny moment. Film należy umieścić na stronach konkursu www.u-cam.pl. Akcja potrwa do końca stycznia 2010 r.