Espresso

7 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

Kasztelan ubrany na sportowo

Marka Kasztelan, z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa - 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora – marki Kasztelan.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

Sztuczna inteligencja w serwisie Focus.pl

Pod adresem Focunia.Focus.pl firma Stanusch Technologies wdrożyła dla serwisu Focus.pl wirtualnego doradcę. Focunia jest zaawansowanym chatterbotem – programem komputerowym wykorzystującym metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiającym rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Ciekawą cechą Focuni jest możliwość prowadzenia quizów z odwiedzającymi stronę www.focus.pl. Ponadto chatterbot informuje o magazynie „Focus”, a zapytany o szczegóły przenosi użytkownika na stronę z artykułem w czasopiśmie. Focunia to już piętnaste wdrożenie wirtualnego doradcy przez Stanusch Technologies.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

JVC daje powody do radości

Od 12 listopada 2009 r. trwa najnowsza promocja konsumencka „JVC – powody do radości”. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić jeden z produktów JVC oznaczonych specjalną naklejką, a następnie za pomocą dowolnego sprzętu z funkcją filmowania (kamera, telefon komórkowy, aparat cyfrowy, kamera internetowa) nagrać śmieszną sytuację, scenkę lub uchwycić zabawny moment. Film należy umieścić na stronach konkursu www.u-cam.pl. Akcja potrwa do końca stycznia 2010 r.

Poprzednie Następne