Certyfikat SKP - nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich - Marketing przy Kawie
Certyfikat SKP - nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich
  • 0
  • 1
20.11.2009

Certyfikat SKP – nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich

Certyfikat SKP, nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ma nowych partnerów po stronie mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2009

Spotkanie z twórcami "Słownika sloganów reklamowych"

Dlaczego Bogdan mówił „Bankowy”, Łódka Bols była pierwszą łódką świata, a Hance Bielickiej zakazano mówić w reklamie, że Hepatil „wątrobę regeneruje, to znaczy odbudowuje”? Czy naprawdę „Nie ma Cin&Cin bez Cin&Cin” i skąd wiadomo, że „Twój kot kupowałby Whiskas”? Odpowiedzi na te i podobne pytania spróbują udzielić autorzy „Słownika sloganów reklamowych” oraz specjaliści od języka reklamy. Rozmawiać będą 25 listopada w warszawskim Centralnym Basenie Artystycznym.

19 listopada 2009