0 1 20.11.2009Kampania Euro RSCG 4D dla Telekomunikacji Polskiejkampanie reklamowe Tweet13 listopada ruszyła kampania przygotowana przez Euro RSCG 4D dla marki TP dla biznesu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54883 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.11.2009Olej Kujawski 3 ziarna z POS Media PolandPOS Media Poland rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą Olej Kujawski 3 Ziarna. Akcja promująca nowy wariant oleju Kujawskiego stanowi wsparcie aktywności ATL i BTL.
0 1 0 0 0 20.11.2009Certyfikat SKP - nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów PolskichCertyfikat SKP, nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ma nowych partnerów po stronie mediów.
0 1 0 0 0 20.11.2009Spotkanie z twórcami "Słownika sloganów reklamowych"Dlaczego Bogdan mówił „Bankowy”, Łódka Bols była pierwszą łódką świata, a Hance Bielickiej zakazano mówić w reklamie, że Hepatil „wątrobę regeneruje, to znaczy odbudowuje”? Czy naprawdę „Nie ma Cin&Cin bez Cin&Cin” i skąd wiadomo, że „Twój kot kupowałby Whiskas”? Odpowiedzi na te i podobne pytania spróbują udzielić autorzy „Słownika sloganów reklamowych” oraz specjaliści od języka reklamy. Rozmawiać będą 25 listopada w warszawskim Centralnym Basenie Artystycznym.
0 1 0 0 0 20.11.2009Bożonarodzeniowa kampania przypraw Kamis„Rozsmakuj się w magii Świat, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia” to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis.