Dragon Rouge dla Posti
  • 0
  • 1
31.10.2007

Dragon Rouge dla Posti

Dragon Rouge – niezależna międzynarodowa agencja brandingowa stworzyła nowe opakowania dla linii gatunkowych herbat Posti. Projekt ten jest kolejnym krokiem w ramach budowy nowego, bliskiego konsumentowi wizerunku Posti. Prace projektowe poprzedziła analiza strategiczna, badania konsumeckie i budowa architektury marki dla całego portfolio. Dragon Rouge jest autorem również nowego pozycjonowania i identyfikacji wizualnej tej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 października 2007

30 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Znany włoski uniwersytet wykorzystuje gry symulacyjne do budowania marki i rekrutacji

Włoski lider kształcenia w zakresie ekonomii i zarządzania, Uniwersytet Bocconi podsyca rynkowy trend rozwijania i stosowania gier symulacyjnych do budowania marki i przyciągania nowych studentów. Przekuwając w zysk nasze zamiłowanie do telefonów komórkowych, PDA oraz komputerów, a także nasz nienasycony apetyt na gry, mediolańska uczelnia Bocconi wprowadziła dwie nowe gry symulacyjne, stworzone do celów nauczania wartościowych umiejętności biznesowych oraz jednoczesnego przyciągania nowych studentów.