Espresso

8 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.10.2007

Jak osiągnąć zawodowy i osobisty sukces? – XXIII seminarium z cyklu „Autorytety”

28 września 2007 w Hotelu Marriott w Warszawie odbyło się XXIII seminarium z cyklu „Autorytety” pod hasłem „Inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna – jak osiągnąć zawodowy i osobisty sukces”. Seminarium poprowadził dr Daniel Goleman, światowej sławy psycholog, wykładowca Uniwersytetu Harvarda, autor książek Inteligencja emocjonalna oraz Inteligencja społeczna. Na zaproszenie BIGRAM S.A. oraz Golden Mark po raz pierwszy odwiedził Polskę.

6 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2007

Coraz więcej gigantycznych reklam

Eric Pfanner, Sponsorem widoku z okna jest... (Gazeta.pl, tłum. z New York Timesa), 3.10.2007

Firma Ad-Air zainwestowała 5 milionów funtów na zakup lub dzierżawę ziemi w pobliżu dużych portów lotniczych. Planuje na niech umieścić reklamy, które będą mogli zobaczyć pasażerowie samolotów podchodzących do lądowania. Firma prowadzi już rozmowy z potencjalnymi klientami, w tym ze znanymi markami. Wprawdzie reklamy oglądane z okien samolotów nie są nowością, ale miło obserwować, jak rozwija się przewidziany i opisany przez Marketing przy Kawie trend.

Poprzednie Następne