MRM Worldwide tworzy serwis dla dziennika Polska
  • 0
  • 1
31.10.2007

MRM Worldwide tworzy serwis dla dziennika Polska

Agencja Interaktywna MRM Worldwide zakończyła pierwszy etap prac nad serwisem internetowym nowego tytułu ogólnopolskiego Polska. Projekt jest pierwszym w Polsce przykładem wdrożenia, w branży wydawniczej, na tak dużą skalę systemu do zarządzania treścią CMS RedDot Solutions.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Znany włoski uniwersytet wykorzystuje gry symulacyjne do budowania marki i rekrutacji

Włoski lider kształcenia w zakresie ekonomii i zarządzania, Uniwersytet Bocconi podsyca rynkowy trend rozwijania i stosowania gier symulacyjnych do budowania marki i przyciągania nowych studentów. Przekuwając w zysk nasze zamiłowanie do telefonów komórkowych, PDA oraz komputerów, a także nasz nienasycony apetyt na gry, mediolańska uczelnia Bocconi wprowadziła dwie nowe gry symulacyjne, stworzone do celów nauczania wartościowych umiejętności biznesowych oraz jednoczesnego przyciągania nowych studentów.