Marka "Lubelskie" rozpoznawalna i dobrze oceniana
  • 0
  • 1
31.10.2007

Marka „Lubelskie” rozpoznawalna i dobrze oceniana

Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadził w dniach 30 sierpnia – 17 września 2007 badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”. Badanie miało charakter pre-testu. Zrealizowane zostało metodą CAWI (ankieta internetowa). Objęto nim grupę 664 osób w wieku 15–49 lat, mieszkających na terenie województwa lubelskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 października 2007

30 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Znany włoski uniwersytet wykorzystuje gry symulacyjne do budowania marki i rekrutacji

Włoski lider kształcenia w zakresie ekonomii i zarządzania, Uniwersytet Bocconi podsyca rynkowy trend rozwijania i stosowania gier symulacyjnych do budowania marki i przyciągania nowych studentów. Przekuwając w zysk nasze zamiłowanie do telefonów komórkowych, PDA oraz komputerów, a także nasz nienasycony apetyt na gry, mediolańska uczelnia Bocconi wprowadziła dwie nowe gry symulacyjne, stworzone do celów nauczania wartościowych umiejętności biznesowych oraz jednoczesnego przyciągania nowych studentów.