Salesforce Connected Financial Services – raport - Marketing przy Kawie
Dostawcy usług finansowych nie przygotowali klientów w pełni na spowolnienie gospodarcze. Raport Salesforce Connected Financial Services
  • 0
  • 1
20.07.2023

Dostawcy usług finansowych nie przygotowali klientów w pełni na spowolnienie gospodarcze. Raport Salesforce Connected Financial Services

W czasach niepewności finansowej i gospodarczej klienci uważniej przyglądają się instytucjom świadczącym usługi finansowe (FSI). Z nowego raportu Salesforce wynika, że tylko w ciągu ostatniego roku 25% klientów zmieniło bank, 35% ubezpieczyciela, a 34% organizację zarządzającą majątkiem. Konsumenci coraz częściej wygłaszają pogląd, że cyfrowe doświadczenie i empatyczna obsługa mogą mieć kluczowe znaczenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lipca 2023

19 lipca 2023