„Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie” – kampania - Marketing przy Kawie
„Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie” – Bayer rozpoczyna kampanię Dicofloru
  • 0
  • 1
19.10.2023

„Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie” – Bayer rozpoczyna kampanię Dicofloru

Celem kampanii jest ukazanie korzyści wynikających ze stosowania suplementu diety, który pozwala przywrócić równowagę mikroflory jelitowej po antybiotykoterapii. Działania reklamowe wystartowały od 16 października w telewizji, internecie i POS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55189 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2023