Marketerzy borykają się z wyzwaniem skutecznego pomiaru krzyżowego mediów – Roczny Raport Marketingowy Nielsena
  • 0
  • 1
26.04.2023

Marketerzy borykają się z wyzwaniem skutecznego pomiaru krzyżowego mediów – Roczny Raport Marketingowy Nielsena

Pomimo niesprzyjającej sytuacji gospodarczej marketerzy w regionie EMEA przewidują wzrost budżetów reklamowych. Borykają się jednak z wyzwaniem skutecznego pomiaru krzyżowego mediów – wynika z Rocznego Raportu Marketingowego 2023 Nielsena.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2023