Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów. Badanie GfK - Marketing przy Kawie
Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów. Badanie GfK
  • 0
  • 1
30.09.2020

Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów. Badanie GfK

Wrześniowy odczyt Barometru nastrojów konsumenckich GfK wskazuje na możliwe pogłębianie się tendencji spadkowej klimatu konsumenckiego w Polsce. Sierpniowe wyhamowanie szybkiego odbudowywania się notowań we wrześniu zostało wzmocnione strachem przed drugą falą pandemii i kolejnym lockdownem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 września 2020