Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
  • 0
  • 9
18.01.2024

Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie

Sieć pizzerii Da Grasso odświeża komunikację wizualną i wprowadza nowe hasło przewodnie: „Wszystko dobrze”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marketing nowej firmy - Hubert Mikuś

3 miesiące temu

Fantastyczna transformacja marki Da Grasso! Nowe logo, kolorystyka i hasło przewodnie „Wszystko dobrze” to świeże podejście, które przyciąga uwagę i emanuje pozytywną energią. Odważne zmiany w komunikacji wizualnej doskonale oddają ducha marki, jednocześnie nawiązując do jej tradycji. Cieszę się, że firma postawiła na rebranding, co z pewnością przyciągnie uwagę klientów i stworzy jeszcze bardziej przyjemne doświadczenie związanego z marką Da Grasso. Gratulacje dla całego zespołu za inspirującą metamorfozę!

18 stycznia 2024

17 stycznia 2024