Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
  • 0
  • 9
18.01.2024

Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie

Sieć pizzerii Da Grasso odświeża komunikację wizualną i wprowadza nowe hasło przewodnie: „Wszystko dobrze”.

– Analizując dotychczasową strategię marki, doszliśmy do wniosku, że konieczne są głębokie zmiany. Firma ma szeroką rozpoznawalność w Polsce, szczególnie ze względu na kultowe dwa sosy gratis, które stały się niejako jej symbolem. Mimo to brakowało jej jednoznacznego charakteru. Po gruntownych badaniach i pracach nad strategią nadeszła pora na rozpoczęcie rebrandingu. Jego elementy już od pewnego czasu można obserwować m.in. na naszych profilach w mediach społecznościowych i w materiałach reklamowych. To jedynie skrawek większego procesu transformacyjnego. Zmiany będą wprowadzane stopniowo, ale klienci z pewnością zauważą różnicę – podkreśla Rafał Piasecki, manager operacyjny ds. marketingu i sprzedaży Da Grasso.

Nowa komunikacja wizualna Da Grasso czerpie inspiracje z przeszłości, ale też ukazuje markę w zupełnie nowym świetle

– Odświeżyliśmy logo oraz przewodni motyw graficzny, skorygowaliśmy barwy marki, stworzyliśmy nowy porządek typograficzny. Dodaliśmy też system ilustracji, których głównym nośnikiem będą wlepki. Nowe logo leje się więc niczym sos polewany od serca. Czosnkowy, bo logo jest w kolorze Garlic White. Słynna krata nie znika z pudełek ani z identyfikacji. Zamiast skojarzeń z obrusem zyskuje te związane z pikselami i szachownicą. Odrywa się od stołu w kierunku zabawy. Barwy nawiązujące do składników takich jak pomidory, liście bazylii czy jagodowy shake stają się naturalne i apetyczne. Nigdy neonowy zielony – tłumaczy Łukasz Słotwiński, chief happiness officer, Redkroft.

Dopełnieniem nowej identyfikacji są naklejki odnoszące się do łódzkich korzeni marki. Stworzył je lokalny twórca Bartek Bojarczuk.

Marka zmienia także hasło i całą narrację brandu

– Żegnamy gangsterskie klimaty, które towarzyszyły nam w jednej z ostatnich kampanii reklamowych, i rozpoczynamy komunikację opartą na motywie wolności. Wolności do eksperymentowania z pizzą z ananasem i oderwania się od utartych schematów. Nowe hasło marki: „Wszystko dobrze!” to pozdrowienie, lecz także troska, zapewnienie i serdeczne zaproszenie do odkrywania nowych smaków – tłumaczy Łukasz Słotwiński.

Za rebranding odpowiada agencja Redkroft. Działania w mediach społecznościowych realizowane są przez Altavia Kamikaze K2. Dział marketingu i kreacji Da Grasso zarządza reklamą dla franczyzobiorców i komunikacją reklamową w lokalach. Obsługą PR zajmuje się agencja Garden of Words.

  • 9
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie

Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie

Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie
Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie

Marketing nowej firmy - Hubert Mikuś

1 miesiąc temu

Fantastyczna transformacja marki Da Grasso! Nowe logo, kolorystyka i hasło przewodnie „Wszystko dobrze” to świeże podejście, które przyciąga uwagę i emanuje pozytywną energią. Odważne zmiany w komunikacji wizualnej doskonale oddają ducha marki, jednocześnie nawiązując do jej tradycji. Cieszę się, że firma postawiła na rebranding, co z pewnością przyciągnie uwagę klientów i stworzy jeszcze bardziej przyjemne doświadczenie związanego z marką Da Grasso. Gratulacje dla całego zespołu za inspirującą metamorfozę!

18 stycznia 2024

17 stycznia 2024