Streamerzy – nie tylko bawią, ale i sprzedająStreamerzy – nie tylko bawią, ale i sprzedająStreamerzy – nie tylko bawią, ale i sprzedająStreamerzy – nie tylko bawią, ale i sprzedają
Nowe gałęzie rozrywki to nowe możliwości kontaktu z grupami docelowymi (fot. Pixabay)

Streamerzy – nie tylko bawią, ale i sprzedają

Streamerzy – nie tylko bawią, ale i sprzedają
Arkadiusz Miegoń

Arkadiusz Miegoń

-

wiceprezes, współwłaściciel – Mexad, dyrektor zarządzający, ekspert ds. performance marketingu – Mexad Games

Arkadiusz Miegoń

Arkadiusz Miegoń

wiceprezes, współwłaściciel – Mexad
dyrektor zarządzający, ekspert ds. performance marketingu – Mexad Games

Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.

Ninja przeszedł z platformy Twitch na Mixer – konkurencyjny serwis, którego właścicielem jest Microsoft. Nie wiecie, kim jest Ninja? To najpopularniejszy streamer na świecie. Spekuluje się, że za ten transfer mógł otrzymać 50 mln dolarów. Pięć razy więcej niż zarobił w 2018 roku na streamowaniu, czyli nadawaniu na żywo e-rozgrywek.

Kim są streamerzy? To osoby prowadzące live streamy – transmisje na żywo z gier. Mechanizm jest prosty: streamer gra, a widzowie na żywo obserwują jego rozgrywkę oraz komentują ją na czacie.

Gdzie to się dzieje? No właśnie, pierwszym skojarzeniem ze streamingiem jest serwis Twitch. Według jego własnych danych codziennie aktywnych jest w nim 15 mln użytkowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja