Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii w kolejnym spocie Columbusa - Marketing przy Kawie
Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii w kolejnym spocie Columbusa
  • 2
  • 2
25.02.2021

Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii w kolejnym spocie Columbusa

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Columbus, w której można zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji. Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk prezentują usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej z wykorzystaniem technologii blockchain.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56436 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 lutego 2021

24 lutego 2021

  • 1
  • 1
  • 0
24.02.2021

„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” – zachęca marka Vanish

„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” to hasło kampanii zainicjowanej przez markę Vanish (Reckitt Benckiser). Działania mają zmotywować konsumentów do spojrzenia na swoją garderobę nieco inaczej niż dotychczas. Drugi cel to uświadomienie im, jakie ilości wody pochłania produkcja odzieży. Jednocześnie marka zachęca do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji, wskazując, jak dbać o ubrania, aby zminimalizować wpływ mody na naturę.