„Brand purpose – rynek mody 2023” – Deloitte - Marketing przy Kawie
Co drugi polski konsument wybiera zrównoważoną modę – raport Deloitte „Brand purpose – rynek mody 2023”
  • 0
  • 1
2.10.2023

Co drugi polski konsument wybiera zrównoważoną modę – raport Deloitte „Brand purpose – rynek mody 2023”

Niemal trzech na pięciu kupujących produkty modowe stara się wybierać tylko marki zaangażowane i odpowiedzialne społecznie oraz dbające o środowisko. Tak wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte o brand purpose i rynku mody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2023

1 października 2023