Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie Superbet
  • 1
  • 3
7.11.2022

Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie Superbet

W polskiej odsłonie globalnej kampanii bukmachera Superbet do Jerzego Dudka i Sławomira Peszki dołączył Tomasz Smokowski, dziennikarz i współzałożyciel Kanału Sportowego.

Spot, w którym występują Dudek, Peszko i Smokowski, będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych podczas meczów zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata w Katarze. Także w kanałach digital, social mediach i kanałach własnych marki.

Go Super to długofalowy koncept reklamowy, który ma budować wokół brandu pozytywne emocje. Jego symbolami są czerwony dym, czerwona poświata i specjalnie skomponowany dźwięk.

Nagrania miały miejsce w stolicy Rumunii – Bukareszcie

Między innymi na Stadionie Ghencea, znanym również jako Stadion Steaua. Koncepcję kampanii przygotowała irlandzka agencja The Tenth Man i londyński duet reżyserski That Jam, czyli Joe Beverley i Samuel Hurlock. Reżyserem zdjęć był Marcus Autelli, a za produkcją stoi Saboteur Media.

Za kampanię odpowiadają również – ze strony teamu globalnego – Martina Živković, head of brand operations. Polską stronę reprezentuje Bartosz Malaka, head of marketing.

W rumuńskiej odsłonie kampanii wystąpili legendarni reprezentanci kraju – Ilie Dumitrescu, Florin Răducioiu oraz Gheorghe Craioveanu.

  • 3
Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie marki Superbet

Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie marki Superbet

Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie marki Superbet
Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie marki Superbet

 

7 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2022

Korzystanie z platform e-handlu B2B – raport Deloitte

W krajach rozwiniętych cztery na pięć przedsiębiorstw dostarczających usługi innym firmom korzysta z platform e-handlu B2B. W przypadku polskiego rynku trudno mówić o bezpośredniej zależności między wielkością firmy a przychodami z e-handlu. Mimo to wyniki zawarte w raporcie „B2B e-commerce” Deloitte Digital pokazują, że elektroniczne narzędzia sprzedaży ułatwiają rozwój firm. Zwiększają m.in. liczbę obsługiwanych klientów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2022

Nieznaczny spadek Polski w europejskim rankingu siły nabywczej – badanie GfK

W najnowszym badaniu „GfK Purchasing Power Europe 2022” Polska zajęła 29. miejsce. Oznacza to spadek o jedną pozycję względem ubiegłego roku. Za nami znalazły się m.in. Węgry (30) i Rumunia (31). Wyraźnie przed nami (22) są Czesi. Średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca naszego kraju wyniosła 9254 euro, podczas gdy średnia dla Europy to 16 344 euro. Badanie mierzy siłę nabywczą 42 europejskich państw.