Service design a etyka. Zwalniamy od myślenia? - Marketing przy Kawie
Myślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etykaMyślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etykaMyślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etykaMyślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etyka
Wskazówki nie zawsze pożądane (fot. Marketing przy Kawie)

Myślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etyka

Myślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etyka
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Fundamentalna zasada projektowania „Nie każ mi myśleć” ma ambiwalentny charakter. Rola każdego projektanta to ułatwianie odbiorcom działania, wskazywanie im w gąszczu wyborów tych najlepszych. Projektowanie ma przede wszystkim określać najważniejsze elementy potrzebne do podjęcia decyzji konsumenckich. Jest jednak także inżynierią społeczną, która wpływa na interakcje i relacje międzyludzkie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja