Cisza w święta w social media – analiza IRCenter - Marketing przy Kawie
Cisza w święta w social media – analiza IRCenter
  • 0
  • 4
9.01.2017

Cisza w święta w social media – analiza IRCenter

Polacy w czasie świąt Bożego Narodzenia i sylwestra zdecydowanie rzadziej korzystali z mediów społecznościowych – pokazuje analiza IRCenter. Aktywność w Wigilię między 14:00 a 22:00 spadła o 57% w porównaniu do trzech poprzednich dni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 stycznia 2017