Cisza w święta w social media – analiza IRCenter
  • 0
  • 0
9.01.2017

Cisza w święta w social media – analiza IRCenter

Polacy w czasie świąt Bożego Narodzenia i sylwestra zdecydowanie rzadziej korzystali z mediów społecznościowych – pokazuje analiza IRCenter. Aktywność w Wigilię między 14:00 a 22:00 spadła o 57% w porównaniu do trzech poprzednich dni.

Tego dnia o 12:00 publikowane były ostatnie posty i komentarze ze świątecznymi życzeniami. Aktywnie było też o poranku – o 9:00 internauci dzielili się swoją radością.

Między świętami w serwisach społecznościowych polscy internauci najczęściej dzielili się informacjami o tym, jakie oglądają seriale i w jakie gry grają. W telewizji największym hitem była kolejna gala KSW.

O 62% spadła z kolei aktywność w sylwestra w porównaniu do trzech poprzednich dni. Największe wzrosty aktywności nastąpiły w tym dniu w południe i o 18:00. Później Polacy odłożyli telefony i wyłączyli komputery.

Zabawę odsypiano 1 stycznia do południa. Internauci wrócili do aktywności w social media dopiero o 21:00.

W analizie przyjrzano się postom z hashtagami, które zostały opublikowane w okresie od 21 grudnia 2016 r. do 2 stycznia 2017 r. Porównano przedpołudnia (9:00–14:00) i popołudnia oraz wieczory (14:00–22:00).

  • 4

9 stycznia 2017

Reklama
Reklama