Napoleon ogłasza zdrową ofertę na jubileusz Carrefoura w Polsce (wideo)
  • 1
  • 0
9.01.2017

Napoleon ogłasza zdrową ofertę na jubileusz Carrefoura w Polsce (wideo)

Z początkiem stycznia kolejny spot z postacią Napoleona inicjuje obchody dwudziestolecia obecności sieci Carrefour na polskim rynku. W tej odsłonie kampanii podkreślono, że „na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach – już tak!”.

Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji, radiu, Internecie (w tym w social media), w aplikacji mobilnej Mój Carrefour oraz za pośrednictwem materiałów POS.

Działania to kontynuacja repozycjonującej markę zintegrowanej kampanii z Napoleonem w roli głównej. Bohater grany przez Jacka Braciaka wyjaśnia i przybliża odbiorcom 5 strategicznych dla Carrefoura obszarów, którymi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość.

  • Strategia i kreacja: Saatchi & Saatchi Interactive Solutions (Magdalena Karaś, client service director, Izabela Ogórek, senior strategic planner, Michał Desowski, deputy creative director, Rafał Nagiecki, design department executive director, Maria Gołosz, TV producer)
  • Reżyseria: Sebastian Pańczyk
  • Produkcja: Dobro
  • Postprodukcja: Platige Image
  • Zakup mediów: Arena Media
  • 1

Cogito

7 miesięcy temu

Napoleon

Wybór Napoleona, który wykorzystał Polaków w czasie rozbiorów do własnych celów obiecując gruszki na wierzbie nie świadczy najlepiej o wykształceniu i wiedzy historycznej kreatorów oraz aprobujących ta kampanię. Ciekawe jaki ubaw z tego maja sami Francuzi dla których Napoleon nie jest bynajmniej bohaterem za bardzo pozytywnym.

9 stycznia 2017

Reklama

8 stycznia 2017

Reklama