Circle K wprowadza nowy koncept sklepów na stacjach paliw
  • 0
  • 3
5.06.2019

Circle K wprowadza nowy koncept sklepów na stacjach paliw

Sieć Circle K wprowadza nowy koncept swoich sklepów na stacjach paliw. Zmianie ulegnie aranżacja i wystrój wnętrza, a także powiększona zostanie przestrzeń do odpoczynku i oferta gastronomiczna. Pilotażowe punkty zostały uruchomione m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Wieluniu.

W drugim kwartale 2019 r. sieć Circle K uruchomiła pilotażowe stacje w nowej odsłonie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Najnowszy koncept to przede wszystkim zmiana wystroju, ale także rozszerzenie oferty gastronomicznej i większa przestrzeń do odpoczynku dla gości. Do końca kwietnia 2020 r. sieć planuje wdrożenie zmian na czterdziestu stacjach w Polsce.

Jeszcze kilkanaście lat temu stacje paliw w Polsce były miejscem, w którym można było wyłącznie zatankować samochód. Dziś są to często punkty, gdzie można kupić mleko, ser czy świeże pieczywo, kiedy sklep osiedlowy jest nieczynny. To również miejsca odpoczynku przy trasach.

Zmieniające się realia branży oraz oczekiwania klientów napędzają kolejne pomysły transformacji stacji paliw – argumentuje marka. W ostatnich latach daje się zaobserwować widoczny trend doceniania sztuki kulinarnej, celebrowania chwil. Doceniane są: minimalizm i prostota designu. Przypatrując się zmianom w upodobaniach i zachowaniach konsumentów, Circle K wprowadza na polski rynek nowy koncept sklepu na stacji paliw.

Nowa koncepcja stacji Circle K to udane połączenie elementów najlepszych praktyk, które już przetestowaliśmy w kilku krajach skandynawskich i bałtyckich. Jednocześnie jest to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju sieci stacji, a oferta nowego konceptu jest dostępna także dla partnerów franczyzowych. Jesteśmy pewni, że nasi klienci w Polsce docenią zarówno nową ofertę gastronomiczną, jak i nowy wystrój oraz większą przestrzeń do odpoczynku – mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.

Projekt to połączenie propozycji norweskiej projektantki Niny Kristofferson oraz pomysłów dostarczonych przez pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń. Towarzyszą jej: ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach, nawiązujące do kolorystyki marki. Całość uzupełniają lampy w kształcie okręgów, rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w mniejsze stoliki, kanapy oraz wysokie krzesła i stoły. Udostępniono także bezpłatne WiFi.

Nowa oferta obejmuje wybór świeżych, przyrządzanych na miejscu kanapek, wrapów, burgerów i wrapoburgerów. W przyszłości dostępne będą również dania meksykańskie. Posiłki przygotowywane są według receptur opracowanych przez ekspertów kulinarnych Circle K. Sieć nadal serwować będzie też hot dogi.

  • 3

5 czerwca 2019