Bartosz Wilim i Marcin Żukowski otwierają Nieagencję
  • 0
  • 3
16.04.2019

Bartosz Wilim i Marcin Żukowski otwierają Nieagencję

Na rynku debiutuje Nieagencja. To nowa marka, która specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Na jej czele stoją Bartosz Wilim i Marcin Żukowski.

Nieagencja stawia na holistyczną obsługę firm i instytucji w dziedzinie rozwoju biznesu i cyfrowej transformacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji, obsłudze mediów społecznościowych oraz realizacji kampanii reklamowych. Stawia na kompleksową ofertę, dlatego oferuje nie tylko konsulting, lecz również prowadzenie działań i realizację programów edukacyjno-szkoleniowych.

Stawiamy na świadomy marketing, który jest inteligentny, interaktywny i wychodzi poza schematy. Dlatego Nieagencja, jak wskazuje sama nazwa, nie funkcjonuje na zasadach tradycyjnej agencji kreatywnej czy interaktywnej. Tworzymy elastyczne propozycje, które powstają w ścisłej współpracy z klientem. Albo raczej razem z naszym partnerem, ponieważ odchodzimy od tradycyjnego modelu agencja – klient – podkreślił Marcin Żukowski, założyciel Nieagaencji.

Dzięki tak elastycznemu podejściu uodparniamy nasze działania na możliwe turbulencje. Obserwujemy rzeczywistość i dopasowujemy odpowiednie narzędzia komunikacji, tak aby osiągnąć założone cele – dodaje Bartosz Wilim, współzałożyciel firmy.

Bartosz Wilim w branży marketingu internetowego pracuje od dziewięciu lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii reklamowych z naciskiem na kampanie performance. Wcześniej był związany m.in. z Grupą Allegro, NapoleonCat, Catvertiser oraz agencją Webtalk. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek, jak Walt Disney Company Polska, Kia Motors Polska, Panasonic, Saturn Polska. Obecnie również aktywnie dzieli się wiedzą, prowadząc szkolenia z marketingu internetowego.

Marcin Żukowski od ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania m.in. dla firm: PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, województwa łódzkiego, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową czy Narodowego Centrum Kultury. Jest autorem książek „Twoja firma w social media” oraz „Ty w social mediach”. Od lat wykłada również e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Nieagencja działa od stycznia 2019 r. Obsługuje takie firmy, jak 303 Avenue, Miasto Stołeczne Warszawa, Live Nation, Legia Warszawa, Innovate CEE, Kuchnia za Ścianą, Uniwersytet Warszawski, Fundacja Dorastaj z Nami, Naczelna Izba Lekarska, Employer Branding Institute, Fundacja Akademia Organizacji Obywatelskich oraz Fundacja Szkoła Liderów.

  • 3

Bartosz Wilim

Marcin Żukowski

16 kwietnia 2019

15 kwietnia 2019