Browar w Żywcu – 150 lat nieprzerwanej działalności - Marketing przy Kawie
Browar w Żywcu – 150 lat nieprzerwanej działalności
  • 0
  • 1
8.09.2006

Browar w Żywcu – 150 lat nieprzerwanej działalności

Wielka feta w Żywcu! Już 9 września, czyli w najbliższą sobotę odbędą się uroczystości z okazji 150-lecia Browaru w Żywcu, producenta najsłynniejszego polskiego piwa. Kilka tysięcy zaproszonych gości i pracowników bawić się będzie podczas Gali Jubileuszowej „Tradycja i Współczesność” – unikalnego widowiska przygotowanego specjalnie na tę okazję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54987 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Marketing partyzancki w prawdziwym świecie

J. C. Levinson, Guerrillas in the Real World, "Guerrilla Marketing" Jeśli w działaniach marketingowych człowiek nie dostosuje się do realnego świata, mogą one okazać się stratą pieniędzy i czasu. Nasza rzeczywistość niekoniecznie jest taka, jaką chciałoby się ją widzieć lub jaką była dawniej. Dla wielu marketerów uświadomienie sobie tej prostej – wydawać by się mogło – prawdy stanowi poważny problem. Artykuł zwraca uwagę na 10 czynników, które trzeba wziąć pod uwagę przy realizowaniu kampanii marketingu partyzanckiego.