Słowa kluczowe w Internecie – tworzenie i rozpowszechnianie
  • 0
  • 1
8.09.2006

Słowa kluczowe w Internecie – tworzenie i rozpowszechnianie

J. Swiller, Creating Branded Keywords and Driving Their Search Demand Through Buzz, „MarketingProfs”, 29.08.2006

Krótki poradnik dla przedsiębiorców nieposiadających specyficznych słów kluczowych dla firmowych stron WWW – jak je wymyślić i jakich błędów unikać? Autor podkreśla także konieczność ich „wypromowania” przy pomocy odpowiednich zabiegów internetowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Twarzą w twarz z klientem

L. Popky, Face the Customers or Face the Music, "MarketingProfs", 29.08.2006Niewiele jest chyba osób, którym nigdy nie zdarzyło się odejść zniesmaczonym po spotkaniu z urzędnikiem lub ze złością odłożyć słuchawki po rozmowie z przedstawicielem jakiegoś przedsiębiorstwa. Czy nie pomyśleliśmy wtedy z niechęcią o całej firmie? A może przysięgaliśmy, że już nigdy nie będziemy się z nią kontaktować? Artykuł przedstawia niektóre sposoby poprawy wizerunku poprzez odpowiednią obsługę klienta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Marketing partyzancki w praktyce e-mailowej

Guerrilla Software Marketing – Email Tactics to Turn More Trials Into Customers, "MarketingSherpa", 30.08.2006Jak zwiększyć sprzedaż produktu bez wielkich nakładów finansowych? Czy konieczna jest kampania reklamowa? A może wystarczy zacząć od zupełnie drobnych poprawek? Opisywany przypadek zdaje się sugerować, że „diabeł tkwi w szczegółach” i pokazuje, jak przy pomocy połączenia taktyki internetowej z direct-mailingiem osiągnąć zamierzony efekt.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Kolekcja mody inspirowana telefonem komórkowym

Projektantka Natasha Pavluchenko, związana z warszawskim domem mody Forget-me-Not, przedstawiła pierwsze szkice kolekcji inspirowanej kobiecym telefonem komórkowym. Wykorzystując kwiatowy motyw, który zdobi obudowę nowego telefonu BenQ-Siemens EF61, artystka tworzy zestaw osiemnastu oryginalnych i uniwersalnych kreacji. Zdaniem Natashy Pavluchenko, kolekcja będzie potwierdzeniem, że sztuka i design doskonale współgrają z nowoczesną techniką. Pierwsze szkice prac dowodzą także, że współczesne wzornictwo przemysłowe może silnie oddziaływać na artystyczną wizję rzeczywistości.