Marketing partyzancki w prawdziwym świecie
  • 0
  • 1
8.09.2006

Marketing partyzancki w prawdziwym świecie

J. C. Levinson, Guerrillas in the Real World, „Guerrilla Marketing”

Jeśli w działaniach marketingowych człowiek nie dostosuje się do realnego świata, mogą one okazać się stratą pieniędzy i czasu. Nasza rzeczywistość niekoniecznie jest taka, jaką chciałoby się ją widzieć lub jaką była dawniej. Dla wielu marketerów uświadomienie sobie tej prostej – wydawać by się mogło – prawdy stanowi poważny problem. Artykuł zwraca uwagę na 10 czynników, które trzeba wziąć pod uwagę przy realizowaniu kampanii marketingu partyzanckiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Twarzą w twarz z klientem

L. Popky, Face the Customers or Face the Music, "MarketingProfs", 29.08.2006 Niewiele jest chyba osób, którym nigdy nie zdarzyło się odejść zniesmaczonym po spotkaniu z urzędnikiem lub ze złością odłożyć słuchawki po rozmowie z przedstawicielem jakiegoś przedsiębiorstwa. Czy nie pomyśleliśmy wtedy z niechęcią o całej firmie? A może przysięgaliśmy, że już nigdy nie będziemy się z nią kontaktować? Artykuł przedstawia niektóre sposoby poprawy wizerunku poprzez odpowiednią obsługę klienta.