jasieński/stadnicki dla Expandera – lidera na rynku doradztwa finansowego
  • 0
  • 1
8.09.2006

jasieński/stadnicki dla Expandera – lidera na rynku doradztwa finansowego

Butik kreatywny jasieński/stadnicki wygrał przetarg na nową kampanię wizerunkową Expandera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Twarzą w twarz z klientem

L. Popky, Face the Customers or Face the Music, "MarketingProfs", 29.08.2006Niewiele jest chyba osób, którym nigdy nie zdarzyło się odejść zniesmaczonym po spotkaniu z urzędnikiem lub ze złością odłożyć słuchawki po rozmowie z przedstawicielem jakiegoś przedsiębiorstwa. Czy nie pomyśleliśmy wtedy z niechęcią o całej firmie? A może przysięgaliśmy, że już nigdy nie będziemy się z nią kontaktować? Artykuł przedstawia niektóre sposoby poprawy wizerunku poprzez odpowiednią obsługę klienta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Marketing partyzancki w praktyce e-mailowej

Guerrilla Software Marketing – Email Tactics to Turn More Trials Into Customers, "MarketingSherpa", 30.08.2006Jak zwiększyć sprzedaż produktu bez wielkich nakładów finansowych? Czy konieczna jest kampania reklamowa? A może wystarczy zacząć od zupełnie drobnych poprawek? Opisywany przypadek zdaje się sugerować, że „diabeł tkwi w szczegółach” i pokazuje, jak przy pomocy połączenia taktyki internetowej z direct-mailingiem osiągnąć zamierzony efekt.