0 1 0 0 0 4.09.2006Badzpierwszy.pl na szczycie wyszukiwarekSerwis Internetowy www.badzpierwszy.pl został wypozyjonowany na szczycie najpopularniejszych polskich wyszukiwarek. Internauci po wpisaniu w Google.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl fraz „reklama w internecie", „pozycjonowanie google”, „reklama internetowa", "promocja stron www" czy nawet samo „pozycjonowanie” natrafiają na witrynę Serwisu Reklamowego Badzpierwszy.pl.
0 1 0 0 0 4.09.2006Piotruś Szpan z ParalotnejOd września ruszyła kolejna, nowa odsłona kampanii reklamowej Centrum Handlowego Promenada przygotowana przez agencję Paralotna.
0 1 0 0 0 4.09.2006MS Services stawia na PR SolutionsMS Services – agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży (merchandising, outsourcing sił sprzedaży, akcje sprzedażowe, promocje sprzedaży i eventy) – powierzyła swój wizerunek agencji public relations PR Solutions.
0 1 0 0 0 4.09.2006Polskie Radio Wrocław przechodzi metamorfozęSłuchacze Polskiego Radia Wrocław wybierają tę stację ze względu na informację oraz muzykę. W badaniach są to dwa najczęściej wskazywane wyróżniki stacji.
0 1 0 0 0 4.09.2006_hangalee.com dla Star FoodsAgencja Nowych Mediów i Internetu _hangalee.com przygotowała dla swojego klienta – firmy Star Foods S.A. konkurs, którego głównym zadaniem jest poinformowanie grupy celu o nowym produkcie – chipsach Starchips o smaku grillowanego szaszłyka. Powstała strona internetowa konkursu, www.starchips.pl/konkurs, na której uczestnicy zamieszczają wykonane przez siebie wakacyjne zdjęcia i rywalizują o atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 4.09.2006Internet z widokiem na… wp.plDziś, tj. 4 września ruszyła silna, ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Oparto ją na oryginalnej zabawie kontekstem – wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Siła kampanii polega na aktywnym wykorzystaniu mediów niestandardowych. Media tradycyjne i tradycyjne nośniki reklamowe (wykorzystane jednak w sposób nietuzinkowy) stanowią istotne wsparcie kampanii.
0 1 0 0 0 4.09.2006Maciej Polody – polska twarz Need For Speed CarbonFirma Electronic Arts Polska podpisała umowę z Maciejem Polodym, jednym z najlepszych europejskich zawodników w driftingu, sporcie motorowym zdobywającym coraz większą popularność na świecie.
0 1 0 0 0 4.09.2006Pierwsza kampania internetowa Sanitec Koło na UkrainieFirma Sanitec Koło, będąca częścią Grupy Sanitec, największego w Europie producenta ceramiki łazienkowej, rozpoczyna internetową kampanię reklamową na Ukrainie. Jest to pierwsza akcja promocyjna tej firmy na wschodnim rynku wykorzystująca Internet jako medium reklamowe. Kampanię w całości obsługuje ukraińska filia firmy ClickAd.
0 1 0 0 0 4.09.2006Domeny.pl rozdaje serwery za darmoFirma Domeny.pl rozpoczęła serię powakacyjnych promocji w postaci pakietów “Rozdajemy serwery za darmo” i "Domeny za 1 złotówkę".
0 1 0 0 0 4.09.2006Elans.pl – internauci pytają, eksperci dzielą się wiedząPortal Elans.pl powstał z myślą o prezentacji działalności specjalistów i firm w internecie, w oparciu o ideę dzielenia się ekspercką wiedzą. Celem portalu jest zapewnienie internautom dostępu do informacji, bazy wiedzy i fachowych treści, a także wspieranie specjalistów w kreatywnych działaniach promocyjnych.