Branża interaktywna czerpie wzorce od mistrzów japońskiej animacji
  • 0
  • 1
19.11.2008

Branża interaktywna czerpie wzorce od mistrzów japońskiej animacji

14 listopada w Krakowie rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Filmowy „Etiuda & Anima”. W ramach festiwalu zorganizowano warsztaty animacji, które poprowadził mistrz japońskiego anime – Koji Yamamura. W zajęciach udział wzięła Ewelina Klimas, grafik w agencji interaktywnej Adweb.pl, która zdobytą wiedzę odnosi do pracy w swojej branży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2008

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Starlink: rynek reklamowy po trzech kwartałach 2008 r. wzrósł o 15,8 proc

Dom mediowy Starlink opublikował najnowszy raport z estymacjami wartości netto wydatków reklamowych w Polsce. Wynika z niego, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w trzech kwartałach 2007 r. to 4,69 miliarda złotych). Wzrost względem pierwszych trzech kwartałów 2007 wyniósł 15,8 proc.