Agencja PR Publicon dla Obsessive
  • 0
  • 1
19.11.2008

Agencja PR Publicon dla Obsessive

Agencja PR Publicon rozpoczęła stałą współpracę z Obsessive. Agencja ma odpowiadać za kontakty z mediami, analizę internetu oraz doradztwo w zakresie promocji, w tym budowania pozytywnych relacji firmy z klientami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Starlink: rynek reklamowy po trzech kwartałach 2008 r. wzrósł o 15,8 proc

Dom mediowy Starlink opublikował najnowszy raport z estymacjami wartości netto wydatków reklamowych w Polsce. Wynika z niego, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w trzech kwartałach 2007 r. to 4,69 miliarda złotych). Wzrost względem pierwszych trzech kwartałów 2007 wyniósł 15,8 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Publishing and Design Group stworzyła nowy layout katalogu Effie Awards

Autorem nowego projektu katalogu Effie Awards jest spółka Publishing and Design Group, publikująca m.in. FUTU Magazine. Zmiany w layoucie, nowa typografia i praktyczna nawigacja to cechy, które nadała katalogowi jego projektantka - Monika Zawadzka. Katalog trafił do rąk uczestników Gali Konkursu Efektywności Reklamy Effie Awards, która odbyła się na początku listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie i był dodany do listopadowego wydania miesięcznika Brief (w prenumeracie).