Bet-at-home.com sponsorem strategicznym Wisły Kraków
  • 0
  • 1
20.02.2009

Bet-at-home.com sponsorem strategicznym Wisły Kraków

W Tłusty Czwartek 19 lutego 2009 bet-at-home.com podpisał umowę sponsorską z Wisłą Kraków. Jest to kolejny dowód na coraz większe zaangażowanie europejskich bukmacherów sportowych on-line w marketing sportowy w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2009

„No Logo” Naomi Klein

„No Logo” to książka kultowa, nazywana biblią alterglobalistów i współczesnym „Kapitałem”. Jej autorka z bezkompromisowością niezależnej dziennikarki i przenikliwością wytrawnego krytyka kultury obnaża ekspansjonistyczne zapędy międzynarodowych korporacji, analizuje ich destrukcyjny wpływ na nasz społeczny, ekonomiczny oraz kulturowy krajobraz, przekonuje, że działalność światowych koncernów stanowi poważne zagrożenie dla demokracji i funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego oraz... wzywa do oporu.