0 1 0 0 0 11.03.2009Dekada Wal-Marta. Jak następcy przekształcili dziedzictwo Sama Waltona w największą firmę świataSam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei.
0 1 0 0 0 11.03.2009Jak zaprogramować wyborcę?Jak dokonać trafnego wyboru w polityce? Jak przekonać wyborców, aby ich decyzje, niekoniecznie sensowne, były po myśli tych a nie innych polityków? W 2007 roku zmarł polski homo politicus – wyborca zaangażowany, kierujący się ideologią polityczną, podejmujący racjonalne decyzje przy urnie. Zastąpił go homo automaticus - człowiek, który musi radzić sobie w najprostszy sposób z natłokiem zadań i nieograniczoną liczbą informacji. Śmierć homo politicus spowodowała, że należy odłożyć stare, racjonalne sposoby komunikowania się i przekonywania wyborców. Nowe techniki „programowania” tworzą plan marketingowy. Bazują na badaniach psychologicznych i neurologicznych, których wyniki sugerują sposoby docierania z przekazem poza uwagą i zaangażowaniem wyborcy, a często nawet pomimo jego woli (tzw. strategie konia trojańskiego). Techniki te zakładają wielość kanałów dotarcia i różnorodność metod przekonywania.
0 2 0 0 0 11.03.2009„Tylko nie każ mi wybierać” – kampania Fundacji Dbam o ZdrowieFundacja Dbam o Zdrowie prowadzi kampanię społeczną zachęcającą do przekazania 1% podatku pod hasłem "Tylko nie każ mi wybierać".
0 1 0 0 0 11.03.2009Berlincut i Łukasz Murgrabia dla Teatru WielkiegoFotograf Łukasz Murgrabia, studio brandingowe Berlincut oraz Paweł Nolbert (HelloColor) odpowiedzialny za efekty wizualne, stworzyli najnowszy plakat promujący spektakl „Dwa słowa”.
0 1 0 0 0 11.03.2009„Go Zero” – nowa promocja Coca-ColiNa początku marca ruszyła nowa promocja konsumencka Coca-Coli Zero pod hasłem "Go Zero". Za kody spod nakrętek promocyjnych butelek Coca-Coli Zero będzie można wygrać nagrodę główną – męską podróż bez ograniczeń do USA wraz z trójką przyjaciół.
0 1 0 0 0 11.03.2009Licytacja reklam w mediach AgoryMedia Agory przekazały miejsca reklamowe do licytacji na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. W akcji biorą udział: „Dziecko”, „Poradnik Domowy”, „Gazeta Wyborcza” i jej sobotni dodatek „Wysokie Obcasy”.
0 1 0 0 0 11.03.2009Jak sprzedawać części i usługi w warsztacie samochodowymUkazało się nowe wydawnictwo Motomarketing.pl. Jest ono jednocześnie poradnikiem dla kadr motoryzacji, jak i medium reklamowym.
0 1 0 0 0 11.03.2009„Muzyka z szatni” – przeboje piłkarzy Lecha PoznańJuż 13 marca odbędzie się premiera płyty skompilowanej przez zawodników Kolejorza - „Muzyka z szatni”.
0 1 0 0 0 11.03.2009Just dla UnibetJust w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna obsługę budżetu reklamowego marki Unibet.
0 1 0 0 0 11.03.2009Wiosenna kampania Vitaralu„Vitaral – dobry znajomy rodziny” to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu. Za realizację kampanii odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants.