Ruszyła kampania outdoorowa Festiwalu Misteria Paschalia
  • 0
  • 1
20.02.2009

Ruszyła kampania outdoorowa Festiwalu Misteria Paschalia

Na 300 billboardach w największych polskich miastach rozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii promującej 6. edycję Festiwalu Misteria Paschalia. Festiwal organizowany przez Krakowskie Biuro Festiwalowe odbędzie się w Krakowie w dniach 6-13 kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49501 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2009

„No Logo” Naomi Klein

„No Logo” to książka kultowa, nazywana biblią alterglobalistów i współczesnym „Kapitałem”. Jej autorka z bezkompromisowością niezależnej dziennikarki i przenikliwością wytrawnego krytyka kultury obnaża ekspansjonistyczne zapędy międzynarodowych korporacji, analizuje ich destrukcyjny wpływ na nasz społeczny, ekonomiczny oraz kulturowy krajobraz, przekonuje, że działalność światowych koncernów stanowi poważne zagrożenie dla demokracji i funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego oraz... wzywa do oporu.